1 Haziran 2015 Pazartesi

SEV BENİ






Bir sabah gözlerini açtığın da sev beni ..
Uçsuz buçaksız şehirlede ,
Bir ağacı görüp , bir kaldırımdan geçerken sev beni .
 Bembeyaz odalar da piripâk sev beni ..
Bir çocuğun ne kadar seviyorsun sorusuna ,
Kollarını açarak bu kadar demesi kadar sev beni ..
Hayatı güzelleştiren gülümsemenle sev beni 
Unutmaya mahâl vermeyecek ,
Özlemlere göğüs gerecek kadar sev beni ..
Uzun uzun susuşlarımı dinleyip ,
Çocuk gibi kaprislerimi çekecek kadar sev beni ..
Herşeye rağmen ikrar edecek kadar sev  sayfalarca mektup yazacak ,
Seveceksen ilk günki gibi sev beni ..
Herşeyin sen olduğu vakit ,
 ben olduğum için sev beni .. Sonunda ödenecek bedellerimiz de olsa ,
Hüzünler sıra sıra gelse de .
Yıllar geçsede gördüğün de elini nereye koyacağını bilemeyen acemi bir çocuk gibi sev beni ..
Hayırlı sabahlar dilerim (. Sabah sabah yazmalara doyamadım gene .. Umarım hayatta gözlerinizi güldürecek kadar güzel insanlar çıkar karşınıza )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder