1 Haziran 2015 Pazartesi

SUSKUNLUĞUM









 Sabrımın sonunu bilemediğim gibi ,
Selamete de eremeyeceğim ..
Sonu hüsran ile biten bir filmin ,
Yan figüranı gibiyim ..
Olsam da olur olmasam da düşüncesi idi ,
Beynimi yiyip bitiren .
Yolların çokluğu muydu yoksa ters yollara girmeme sebep 
Oysa yanlış yollar bile çıkmazımdı benim ..
Bakmayın benim melankoli  hallerime ..
İçi geçmiş bir et parçası gibi hayallerim..
Gökkuşağı görmedim ,
Benim renklerim siyah ,gri  idi ..
Görmedim ben kırmızıyı ,pembeyi ,sarıyı ... 
Yağmur damlalarında sakince ıslanmak varken ,
Fırtına yakalanmış bi çareydi ömrüm ..
Bir kendime geçerdi nazım ,
Birde kendime yeterdi gücüm ..
O yüzden 
Beni en çok kendim yıprattım ..
Başkalarda bulamam kabahat ..
İnsan önce kendisini sevmesini bilecek 
Bilemediğimiz için hep yarım kaldı hayatlarımız ..
Kendim bu haldeysem dışarıdakiler neler yapmaz deyip ,
İçime kapanışım bu yüzden .. 
O yüzden korkularım sağlam,
İnsanlara  güvenim kırgındır benim.. 
Şüheda Nur Fidanol



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder